Monday, February 6, 2012

Answer a Question

ha ada soalan mesti ada jawapan kan .. sekarang ni aq nak jawab soalan daripada si Amy Dayana ni ... di bawah ni ada soalan yang cepumas yang diajukan dan aq dengan tak relanya kena jawab dengan ikhlas 'justkidding' ... ook jom baca :>

1.Apakah tanggapan pertama anda tentang saya sebelum anda mengenali diri saya/sebelum kita bersahabat ?
huh agak susah sebenarnya nak jawab .. em tapi first reaction aq ialah, "Amy Dayana tu macam sombong jerk .. oanak orang kaya kot ... asyik kawan ngan Nadirah je ..." ... hahaa :P aptb ... tergelak sendiri bila ingat balik first time kenal ko .. !

2.Anda membenci saya atau menyayangi saya ?
of course la aq suka benci kamu  ... tak mungkin kan aq benci kawan sendiri tapi kadang2 tue memang sakit hati dengan ko .. emm tak simpan dalam hati pon k

3.Apakah ucapan atau kata-2 yang anda ingin luahkan kepada saya ?
" Good Luck in your life and please never forget our relationship eventhought ko tak la kenal aq sangat kan ヅ .. and strive to get anything you want !! "

4.Apakah yang anda rasa sekiranya saya meninggalkan dunia ini buat selamanya ?
mestilah rasa sedh sangat hilang kawan yang pernah sakitkan hati berkawan dengan aq kan ... huhu :"(


5.Apakah yang anda paling suka mengenai saya ?
sikap ko yang tak kesah dan tak tahu malu la. ... dan suka buat jahat sama macam aq !! *tak ngaku pulak* :P


6.Apakah perkara yang paling anda ingin lakukan di dunia ini/berjumpa dengan seseorang ?
sudah semestinya yang utama jejak kaki ke Makkah kan .. haha tapi benda yang paling aq nak ialah DSLR sendiri, Macbook Air Apple, tablet, dan suami yang menyayangi aq*jauhnyapikir* ... dan aq nak pergi Holland, Netherlands masa musim sejuk .. ngee lagipon kat sana banyak bangunan yang cantik !!

7.Apakah perkara yang anda paling kesali yang pernah anda lakukan selama anda hidup di dunia ini?
pernah menyukai orang yang tak kan pernah menyukai aq ... okk fullstop.  !

8.Apakah ciri-2 lelaki idaman anda ?
yang bertanggungjawab, optimis dalam kerjaya, serius dalam hubungan, menerima seadanya dan sangat sporting ... tak comel pon tak pe :O

9.Apakah pandangan anda jika saya seorang lelaki ? *cute, jahat etc
rasanya ko akan jadi sangat jahat .. haha no reason !!

10.Apakah perasaan anda selepas menjawab semua soalan di atas ?
penat memikirkan jawapannya .. aptb (-.v)



2 comments:

dayanaAZMAN said...

9.Apakah pandangan anda jika saya seorang lelaki ? *cute, jahat etc

rasanya ko akan jadi sangat jahat .. haha no reason !!

- sudah tentu aku akan jd lelaki yg baik, kacak, cool. kau pun gerenti terpikat ;P

Siti Fatimah Zulkifli said...

huh macam tak nak baca je ko punya komen ... haha bersyukur la dah jadi gegirl kan :P