Sunday, January 18, 2015

Cuti Semester


Alhamdulillah berakhir sudah final exam. Memasing sibuk nak keluar exam hall awal sebab nak berjimba sakan dan keluar bagi membeli ole-ole. Aku watlek steady je tunggu member aku keluar baru aku kemas barang dn keluar jugak. cehhh

Semester yang menguji kesabaran aku. Yela mana taknnya just plus minus 4 months only kena catch up everything before jumpa FINAL EXAM. Btw kami sado-kan hati jugak untuk habiskan dan hadamkan segala ilmu yang lecture kasik masa dalam kuliah. InSyaAllah everything gonna be okay. Rasa debor puak menunggu result yang dijangka keluar pada hujung bulan ini. Papepon doakan yang terbaik.

Itu semua hanyalah cerita seminggu yang lalu iaitu last payyper pada 12 Januari 2015. fuhh 2 tahun kitorang berdepan dengan exam :P . Dari 29 Disember 2014 sampailah 12 Januari 2015. Sekarang nie duduk umah dah 7 hari dan 7 hari jugak aku makan, makan dan makan. Mak aihh nie balas dendam sebab tak dapat makan banyak kat hostel ke achane. ngengg

Budak-budak lain cuti sampai raya cina. Aku?? 1 Februari dah kena balek Terengganu. huaaaa tapi takpe. Aku punya diploma bakal berakhir tak lama lagi iait pada 3 Jun 2015 :D. Maknanya aku akan berpuasa dan beraya sakan la kat rumah memandangkan aku nie takde LI. Ntah la. Aku pon taktahu kenapa. Maybe sebab aku punya struktur baru kot di mana diploma hanya 2 tahun je. 2 tahun je?? iyeee sakitnya tuhan je tahu macam mana rushing nak abeskan syllabus.

Okay la. Btw jumpa SEM 6 nanti ye kawan-kawan <3.. SEM 6 yang bakal lagi tough super duperr tough among the other sem. Prepare your mental n memory before naik sem nanti di mana kita akan belajar subjek core FINANCE seperti credit management, international finance, islamic business ethics, islamic financial market and institutions, security analysis and research methodology.. fuhh baca nama subject pon dah semput. ALL THE BEST guys.. see ya 

No comments: