Sunday, December 16, 2012

A pail of Answer :*


Kepada Farah. ha ni aku dah jawab kau punya soalan. btw thanks jawab soalan aku kay. nah baca ni !!

1) nama manja yang dipanggil oleh keluarga kamu ?
Adik, Siti. Ha tue je kot. Fatimah hanya dipanggil oleh kengkawan, tapi diorang pon panggil aku siti or kechix. Huh tak tau la :)

2) kalau berpeluang bercuti di luar negara, negara mana yang korang nak pegi dan dengan siapa ?
Perancis. Nak pergi dengan bestie sebab kitorang ni memang suka shopping. Lagipon dekat Perancis ada roti Perancis. Haha sedap dimakan dengan chesse. Yummy

3) insiden yang tak boleh lupa semasa zaman persekolahan ?
Pi main lari-lari *eh ada ker*. Tak la. Masa tue sambutan Kemerdekaan’12 dan diam jerk sampai abes majlis. Menangis sengsorang dekat tandas sampai tersedu-sedu dan tak tau apa punca, sebab musabab nak menagis sebegitu teruk. Em hobi agaknya :?

4) tabiat yang biasa dilakukan sebelum tidur ? *macam sikat rambut, sapu losyen...
Kulit saya tak perlukan losyen segala bagai tue lagi :P haha main game kat lappy, game Snake kat fon 33 seposen. Dah penat main game then berangan jap ha kan dah tertidur .. zZZzzzZ

5) siapa idol kamu dan jika berpeluang bertemu dengan beliau, apakah yang kamu ingin perkatakan ?
Idol?? Huh takde kot.Tapi nak jumpa dengan orang yang sain dekat duit aku tue. Siapa tue. Em Zeti Aziz. Ish berani menconteng duit aku. Haha *gurau*. Aku nak tanya dia macam mana nak gantikan tempat dia suatu hari nanti. Biar aku sain duit dia pulak :P
6) andai wujudnya alam fantasi, negara yang macam mana kamu nak bina ?
Beautiful, colourful, meaningful. Negara yang banyak makanan, boleh shopping, no rule, no argue dan semestinya ada tongkat ajaib !! macam dalam cerita fantasi Barbie. *Barbie ada tongkat ajaib ek??*

7) makanan pilihan korang apabila berada di MCD.. ?
Tak suka makan MCD actually. Tapi suka something yang besar, have a lots of chesse. 

8) satu hari , masa tengah dating dengan bf, kamu terserempak dengan ex kamu, dia senyum, apa yang korang akan buat, and kenapa ?
Aku akan senyum balik la. Tak perlu nak lari ke hapa ker sebab memang dah bukan jodoh kami untuk bersama :’( sobs sobs. Pastu belanja ex pergi makan ke pergi hangout ke. Kan best sayang macam kawan :)

9) andaikan satu hari nanti kamu antara orang yang berjaya, siapakah kamu pada masa tu ?
Saya seorang doktor falsafah dalam bidang Perakaunan ! Prof. Dr Siti Fatimah binti Zulkifli. Amiiin :) doakan jugak tau

10) tempat yang tak boleh miss bila hangout dengan kawan ?
NLW aka Nasi Lemak World denga Tasik Putih. Ha tue dulu, tinggal kenangan. Sekarang ni asal keluar jerk mesti gatal nak karok. Makan maggi cup dalam bilik karok. Haha degil betol

11) impian yang dah lama dipendam dan sekarang dah tercapai pun ? *contoh, dapat lappy baru ke... dapat beli motor ke... hehehe
impian hanya tinggal impian. Takde impian. Tapi sekarang dah ada lesen moto. Nak sangat buat lesen kete pulak >.< abah tak kasik sebab nanti dia kata asyik nak merayap jerk. Haha memang pon

12) perkara yang kamu benci apabila keluar dengan lelaki ? *merokok ke, meludah ke...
Lelaki merokok dah biasa dah tapi kalau boleh jangan la merokok. Tak suka bila lelaki cakap benda yang bukan-bukan dan buat benda yang aku sendiri tak suka buat.

13) apa yang kamu rindu tentang kawan kawan kamu ?
Rindu nak hangout, jalan sesama, gosip pasal lelaki. Gelak macam pontianak dalam kelas dan pergi berebut makanan dekat kantin. Tapi sekarang benda-benda tue semua macam dah tak boleh buat bersama jerk :(

14) antara novel cinta dengan novel seram, mana satu pilihan kamu, dan kenapa ?
Tak minat novel la. Baca novel tak pernah habis. Saya seorang yang cepat bosan. You know me right. Tapi kalau rajin, prefer novel cinta la kot.

15) selepas menjawab soalan soalan apakah perasaan kamu ?
Agak mencabar hati dan perasaan. Tapi tak sesukar jawab SPM. Haha memang la.

Terima kasih kerana sudi membaca :)

No comments: