Monday, September 12, 2011

macam2 cite ^_*

Kenapa sifat lelaki tak pernah puas dgn apa yg mreka ada? contoh: wlpun sudah berpunya tetapi masih mahu mengusik yg lain?? perlukah sifat ini wujud? tak terfikirkah utk menjaga hati insan yg mrk syg?? wlpun sekadar suka2 tetapi boleh mmbuatkan hati si dia terusik dgn action anda?? hmmm...cube jelaskan

Walaupun “~KUBUR LAIN-LAIN, DOSA LAIN-LAIN, SEKSA NERAKA LAIN-LAIN~” TAPI INGATLAH... yang memandikan jenazah kamu "ORANG LAIN" yang sembahyang jenazah kamu "ORANG LAIN" ... yang mengkapankan jenazah kamu "ORANG LAIN" yang mengkebumikan jenazah kamu "ORANG LAIN" yang membacakan yasin di pusara kamu "ORANG LAIN" yang bersedih di atas kematian kamu juga melibatkan "ORANG LAIN" jadi jangan menyusahkan "ORANG LAIN" DENGAN perangai kamu yang "TIDAK DISENANGI ORANG LAIN"..

Al kisah ..
Bapa:kau betul2 anak yg derhaka!
Anak:masa bila sy derhaka pda bapa?
Bapa:bapa haus nak mnum ssu,knpa kau x berikn?
Anak:mcm mna sy nk beri,bapa MINTA SUSU BINI sy!
Bapa:salahkah bapa minta?
Anak:memang salahpun!
Bapa:kau jngan nak berkira sngat dngn bapa! dulu masa kau masih kecil kau hsap ssu bni bapa ada bapa kesah??
Anak:hah???@#$%

Tulang rusuk Adam yang hilang, biarlah dia yang mencarinya sendiri. Hawa pula, tunggulah dan bersabarlah, tak perlulah kamu yang mencari Adam. Kerana kamu tetap tulang rusuknya yang hilang, dia akan datang mencarimu dan mengambilmu satu hari nanti. Apa yang boleh kamu usahakan Hawa ialah berdoa agar Adam yang datang itu adalah Adam yang beragama, beramal dengan agamanya dan punya akhlak yang baik. Dengan kata lain dapat membimbing kamu ke jalan yang lurus untuk ke syurga.

Suatu cerita...
Orang gila ckap kita yang tak gila ni gila, gila btol orang gila tu ckap kata yang tak gila ni gila, orang gila yg gila ckap kita yg tak gila ni mmg gila sbab kita yang tak gila ni dia ckap gila, gila kan orang gila yg gila tu ckap kita yg tak gila ni gila, kita yg tak gila ni da naek gila sbab orang gila tu ckap kita yg tak gila ni gila, sekarang kita tahu siapa yg da gila... mesti orangg yg baca status ni dah naek gila kan??
hahaha

Kwn GELAK KETAWA n ENJOY saje mmg SENANG nk CARI.... TP ...kwn yg NK BERJAYA SAMA2 ni mmg ssh nk CARI kn...coz HATI SUME PENUH DGN HASAD DENGKI N IRI HATI....GEMBIRA je nk sma2, tp BERJAYA nk SORG2 ...INILAH MANUSIA KN.. =="

Jatuh cinta adalah sesuatu perasaan yang amat indah dan sukar untuk digambarkan. Hanya yang pernah mengalamani atau sedang mengalami sahaja tahu bagaimanakah indahnya dan terseksanya apabila jatuh cinta. Namun, kadang-kadang kita jatuh cinta tanpa kita sedari. Kita jatuh cinta kepada si dia tapi kita menafikannya.


Cerita lagi..
Gadis : Kenapa awak ikut saya ni ?
Lelaki : Saya tak tahu.. Awak cantik sangat.. Saya rasa , saya dah cintakan awak,
Gadis : Hmm , awak tak jumpa lagi kawan saya , dia lagi cantik dari saya..
Lelaki : Hmm ?
Gadis : Dia ada di belakang awak..
Lelaki : *pusing* Tak ada siapa pon..
Gadis : Kalau awak betul2 cintakan saya , tak mungkin awak akan pusing !

p/s : segala yg ad kat atas ni..actually copy dr fb org len..hehe

No comments: