Monday, September 5, 2011

If i can ɹǝʌǝɹsǝ ʇɥǝ ʇıɯǝ

 "Termenung ku sendiri
mengenang rindu tidak menentu
kasih suci murni yang kita bina
hapus hancur oleh orang ketiga "


haish tukar lirik lak ...em tak tau la nape aku asyik ingat kat kau ha ?! walaupon kau da sakitkan hati aku...hilangnya kau dari hidup aku membuatkan aku mula nak balas dendam pada setiap lelaki...emm tapi tak baik an buat macam tue... takkan la marahkan nyamuk, kelambu yang nak dibakar an... aku rasa biar la aku sendiri jerk .. SINGLE IS SIMPLE... right ?! tapi an...

" mengapa kau pergi
di saat aku mulai mencintaimu
mengharap kau jadi kekasih hatiku
malah kau pergi jauh dari hidupku "

ecehceh....nak jiwang lak kat sini...dah la...yang berlalu tetap berlalu...kita ni mesti teruskan hidup kan...wat masa ni malas nak cari teman hidup la...ehem ehem padahal nak ue...>.<


  > awak nak tahu x <  
mak kata ‘awak
mcm CHIPMORE,kejap
ada,kejap takde’
atok kata ‘awak
mcm ASTRO,mcm-mcm
ada’ TAPI saya
kata ‘awak mcm
LOREAL,kerana dirimu
begitu berharga’
                   em semoga awak bahagia dengan dye k...saya xkesah pon...saya tahu yang awak bukan jodoh saya an...
If I can reverse the time …..

No comments: