Saturday, September 10, 2011

Ɩт'ƨ Ƭιмɛ Ƭσ Ғσяɢɛт Ħιм


my heart not for you


Kau Bukan Milikku
Kau bukan milikku, dah ku tahu segalanya…
Namun hati ini dah terukir namamu…
Mana mungkin aku mampu hapuskan
Ukiran namamu dihatiku…
Pedihnya sekadar menjadi penyinta bisu,
Lebih pedih bila tahu kau milik seseorang…
Aku tak mampu lakukan apa-apa…
Hatimu tak mungkin dapat kutakluki…
Aku sedar hati aku milikmu….
Tapi hatimu miliknya…



Destinasi Cintaku
Cintaku..
Mengapa kau tinggalkan aku..
Tatkala ku memerlukan dakapan hangatmu..
Ku perlu kau sentiasa disisiku..
Menemani aku..
Masih teringat di waktu dulu..
Episod cinta kita bersama..
Kau dan aku bermadu asmara..
Kejinjang pelamin begitu hendaknya..
Kasih sayangmu tiada ganti..
Walaupun telah berjanji mengukir kehidupan bersama..
Apa kan daya..
Jodoh tidak di pihak kita..

 ʇɥǝ qɹoʞǝu ɥǝɐɹʇ :



No comments: