Friday, August 12, 2011

untittled ^^

>>> semalam tido awal, dalam pukul 9:45...kononnya nak baring jap je..last2 tertido lak, tak pela...lagipun homwork dah siap...disebabkan dah tido awal, so lepas sahur tak tido la...erm ni laa padahnya tak tido...tengok jam baru kol bape...apalagi mandi lambat la...pastu padan muka aku...kena tinggal ngan bas..huhu :"((..erm nasib baik la abang aku yang form six ue nak hantar aku...alang2 dah ada helmet pada dia ue...aku suruh la dia amek aku masa balik sekali... >>> masa balik ue...dia dah tunggu dah...pergh an aku cakap tak laju pulak dye bawak moto dari TKB sampai Kluang...nasib baik la dia amek...sebab an masa aku turun dari sekolah aku tue...aku nampak budak Vokasional kot dah tunggu kat bus stop ue...emm aku tak tahu la nape aku ni fobia tengok budak Vokasional ni...masa on the way memang abang aku tak bawaklaju pon...ada la 120 km/j an...yang tak ley blah ue mse dah kat traffic light...ad la abang ue bawak moto LC gak...hehe abang aku seperti tercabar apabila dia potong moto abang aku...apalagi, abang aku pon bawak lagi laju...dan akhinya abang aku dapat potong gak moto LC ue...abang aku pon bawak moto LC gak... >>> memang tak menggigil aku naik moto ngan dia ue...punye la laju dia bawak...cilok sana, cilok sini...urrgghh menakutkan je !! ^_^

No comments: