Thursday, August 18, 2011

dugaan ^^

>>> tadi tak tau nape boleh terlena dalam bas..emm memang tak terlajak sampai Aitam kot...urgghh asal korang tak kejut aku ha!!! ...tapi tak pela...haha perkara ni akan jadi kenagan dalam hidup aku.. :) mungkin aku akan tersenyum bila teringat balik benda ni an...mungkin la  
"kenangan pahit tue la yang akan menjadi penawar duka kita"

>>> yeah !! esok exam last la...akaun ngan fizik je...pastue petangnya nak gi berbuka ngan kengkawan aku...ermm tak sabar nya aku nak tunggu ecok... ^^ hehe tadi exam add math ngan ICT...kitorang memang jahat gila seyh...nape ek 4IT macam tue ??!! tapi rasa best la duk dalam kelas yang mereka semua sekepala dengan kita...macam A BIG FAMILY gitue... :")) haaha


>>> A Friend Is Gift You Give Yourself <<<



>>> !!! RAYA !!! <<

No comments: