Friday, August 12, 2011

unlimited !!

>>> em...masa berlalu dengan begitu pantas tanpa aku menyedarinya...dulu aku seorangan menjalani kehidupan yang penuh ranjau...tapi kini aku mempunyai seseorang yang boleh bersama aku untuk meniti jambatan kebahagiaan...huhu sapa ek !!! ntah la...aku kenal dia pon secara tak sengaja kot...tak tau lak boleh sangkut tue...lagipon aku ni bukannya jenis yang mudah jatuh cinta au...susah nak ada perasaan sayang, rindu dan pape jela [kira takda perasaan la ue]...apa ke pelik la aku ni an...tapi kalau aku dah betol2 sayang...memang susah tok aku lupakan dia ^^ ..persoalannya disini...siapakah 'dia' yang dimaksudkan yang sering meniti dari bibir ke bibir dan sering menjadi isu polemik dalam isu blog kali ini [maklum la, anak murid CR la katakan]??? MY NIGHT HAS BECOME A SUNNY DAWN BECAUSE OF YOU !! opppss wait for my next surprise ^_^


>>> aku ni seorang yang suka marah orang..jenis yang susah nak marah orang sesuka hati..dan susah sangat nak hilang kemarahan..aku pon tak tau nape...and one more thing...kalau sekali aku tahu dia benci or ta suka aku..memang sejuta kali kot aku akn benci dia...tapi tak baik an benci orang...tak pela, aku terima jela...dan tetap anggap kau seorang yang baik di mata aku...DON'T CARE ABOUT PEOPLE SAYS ABOUT US..JUST GO ON TO OUR LIVE ^_^


>>> <3 LOVE IS THE BEAUTY OF THE SOUL..AND YOU ARE THE BEAUTY
 OF LOVE IN MY SOUL <3

<<< ...NUR ADILA HANI BINTI MOHD YUSOF... ...NUR AMY DAYANA BINTI MOHD AZMAN... ...LILY NUR FATIHAH BINTI JOHAN... ...FARAH AFIQAH BINTI AZMI... ...NADIRAH BINTI NADZREN... ...ADZURYN BINTI ADAM... ...ZAWIN NAJAH BINTI HAMDAN... ...NUR AMANINA AQILAH BINTI YAZID... ...NUR FATIMAHTUL ZUHRAH BINTI SULAIMAN... and more other lovely friend >>>
~ aini kobis ~ aini amad ~ asfa ~ tasha ~ hanani ~

and for all crew of 4IT / 2011

A TRUE GIFT OF MY LIFE IS A FRENDSHIP '+' ^_^



>>> now let's we talk about 'LOVE'... 'LOVE' is the enchanted dawn of every heart..and I miss you even more than I could have believed, and I was prepared to miss you a good deal... I LOVE YOU ^_^ <3 "aq xkn bsan dgn kw cm5 ble2...aq syg kn kw, aq cnte kn kw, tlng lha pham !!"

>> luahan hati dan perasaan yang mengarut <<

No comments: