Wednesday, January 2, 2013

Happy New Year 2013


hai masih belum terlambat untuk aku ucapakan SELAMAT TAHUN BARU 2013 kan. sedih nak tinggalkan 2012 sebab banyak kenangan manis dan tak lupa jugak kenangan paht sepanjang menempuhi tahun 2012. peristiwa paling penting telah berlaku dalam hidup aku pada tahun 2012. lagi pun tahun 2012 merupakan tahun peperiksaan dalam family aku. ha mana taknya, abang aku yang tentera repeat SPM. em nak naik pangkat katanya. abang ketiga aku pulak STPM, adik aku Iman amek UPSR. haha yeah semua exam. InsyaAllah results yang keluar nanti jugak gempak la hendaknya kan. :)

ha okay sekarang ni fikir nak sambung belajar pulak. eh tak tak. nak carik pengalaman berkerja dulu la. lagipun nak kumpul duit nak pi sambung study. tak mau lagi nak susahkan mak abah. and lagi satu memang simpan hasrat nak amek LESEN KERETA. yeah lesen kereta. badan jerk kecik tapi semangat memang besar. sebesar GUNUNG EVEREST!! tak tak tipu jerk. eh betol la. tak caya sudah :] nak amek lesen sama tempat dengan Amy dengan Dila la. haha

okay la. tue jerk. HAPPY 2013. semoga tahun ini banyak mengajar kta erti kehidupan dalam perjalanan menempuh alam dewasa kan. INSYAALLAH :D Amiin

No comments: