Wednesday, November 28, 2012

End of SPM

Syukur ke hadrat Allah. akhirnya segalanya dah berakhir dengan lancar dan sempurna. mesti batch'95 mesti tertunggu-tunggu saat ni kan. mestilah. rehat sekejap selepas bertarung dalam 9 atau 10 subject dalam SPM kan. kay lepas ni tunggu panggilan PLKN. then tunggu result SPM keluar. sambung belajar. then kerja, kahwin dapat anak, bina keluarga. eh eh dah jauh sangat pikir ni. haha -.-

Ha nak cerita. Aku tak tau nape sikap kawan aku sorang ni dah berubah giler. Sebab aku ataupun sebab lain? Entahlah. Maybe dia dah tak suka kawan dengan aku lagi kot. Takpe la. Mungkin ada hikmah di sebalik semua ni kan. Sabar jelah. Tapi syukur la. Aku mulai menghargai orang kat sekeliling aku. Aku ni mungkin dilabel sebagai ego tinggi tapi aku ni baik okay. Aha cuma sombong sikit bila tak kenal. Eh bukan sombong tapi cuma segan jelah. Just tegur aku kay kalau terserempak kat mana-mana :)


Lagi satu. Aku dah lupakan ‘dia’ tu. Tak mengharap pape lagi pon. Kalau tak. Selama ni aku nak tidur jerk mesti akan teringatkan ‘dia’. Haha. Apa la.


“ku bermimpi kau kembali”


Kau pergi takkan kembali. So kau akan tetap jadi kenangan aku sebagai seorang kawan yang paling aku ingat. Jika mampu ke kembalikan masa. Tapi aku tak boleh buat semua tue. “Wahai pelangi indah hanya muncul seketika. Dan kini tiada. Jika mampu kembali mengulangi masa. Pasti ku tunaikan permintaan terakhir. Kini hanya tinggal kenangan. Hanya waktu menentukan kita kan bersama” - lirik lagu Pelangi Senja.


“kisah lamaku terulang kembali”


Aku sekarang belajar hidup tak bergantung pada life orang. Tak perlu nak nyusahkan oran lain lagi. Aku terpaksa pujuk hati aku agar terima hakikat yang layanan kawan aku tu tak macam dulu lagi. But it’s okay. I can accept it. I do not want to keep latent on it and just it be. Tak nak la nampak sangat yang aku ni tak boleh hidup tanpa dia kan. Okay. Just stop here.Tetiba teringat si Razif Hilfiazri Marhalen >.< . kay sudah cukup sudah. Haha. Bila fikir masa depan. Wow amazing. Takutnya nak menempuh alam selepas persekolahan. Huh mesti rindu kengkawan yang macam-macam perangai tue. Ada yang lawak, pendiam, kecoh giler, asyik nak menyampuk la. Aih banyak lagi la. Kay bye. 


p/s : actually rindu nak gather KLSBS 13 orang. em tak kan lagi kot boleh kumpul macam dulu :(

Salam Sayang :
Faiqah Qazriena Nur Alissha
(ntah. Nama sapa ntah ni :P )

No comments: